Demoman

Demoman (skutečným jménem Tavish DeGroot), věčně opilý demoliční expert ze Skotské vysočiny, je jedním ze všestranných členů týmu. Přestože jeho zbraně postrádají přesnost na dálku, je dost silný a dokáže si poradit téměř v každé situaci. Je to mistr výbušnin a exceluje v nepřímém boji a v boji na střední vzdálenost. V boji využívá svůj GranátometLepivé bomby, své jediné zdravé oko a znalosti okolního prostředí k dobře načasovaným detonacím, které odpálí nepřátele do oblak, mnohdy rozdělené na spoustu malých kousků.

Demoman exceluje v rychlé demontáži, může odrazit své granáty od zdí v různých úhlech a způsobit tak zmatek v místech nepřátelských Sentrygunů, zatímco sám zůstává bezpečně mimo dostřel. Jeho lepivé bomby jsou skvělým prostředkem k odepření území, a efektivní k držení nepřátel dál od vozíků, obsazovacích bodů a kufříků s informacemi.

Demomana namluvil Demoman emblem RED.png

 

" data-url="/w/images/8/8c/Demoman_emblem_RED.png" href="https://wiki.teamfortress.com/wiki/File:Demoman_emblem_RED.png" style="text-decoration: none; color: rgb(117, 115, 95); background: none;">Demoman emblem RED.png  

Popis:Prudká povaha, záliba ve všem co vybuchuje a zákeřný plán k zabití příšery z jezera Loch Ness, to vše stálo šestiletého demomana jeho původní sadu adoptivních rodičů. Později na gymnáziu pro sirotky poblíž Ullapoolu ve Skotské vysočině se chlapcovy schopnosti ve výrobě bomb dramaticky zlepšily, jeho povaha a počet neporušených očí nikoliv.

Jeho schopnosti práce s výbušninami se zlepšovaly a krátce na to byla jeho škola poctěna návštěvou, jeho skutečnými rodiči. Ti láskyplně vysvětlili, že všichni demomani jsou ihned po narození opuštěni na tak dlouho, dokud se neprojeví jejich schopnosti, dlouhá, krutá a zcela zbytečná to tradice mezi demomany. Jeho nešťastné dětství skončilo, ale jeho výcvik teprve začal.

Zdraví

Ovlivňující faktor Normální maximální zdraví Maximální zdraví při přeléčení
Standard 175 260
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron (bez hlav) 150 225
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron s jednou useknutou hlavou 165 245
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron se dvěma useknutými hlavami 180 270
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron se třemi useknutými hlavami 195 290
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron při plném nabití (4 a více useknutých hlav) 210 315
S neseným Claidheamh Mòrem 160 240
S nesenými Ali Baba's Wee Booties/Bootlegerem 200 300
S nesenými Ali Baba's Wee Booties/Bootlegerem a Eyelanderem nebo HHHH nebo Nessie's Nine Iron (bez hlav) 175 260
S nesenými Ali Baba's Wee Booties/Bootlegerem a Eyelanderem nebo HHHH nebo Nessie's Nine Iron s jednou useknutou hlavou 190 285
S nesenými Ali Baba's Wee Booties/Bootlegerem a Eyelanderem nebo HHHH nebo Nessie's Nine Iron se dvěma useknutými hlavami 205 305
S nesenými Ali Baba's Wee Booties/Bootlegerem a Eyelanderem nebo HHHH nebo Nessie's Nine Iron se třemi useknutými hlavami 220 330
S nesenými Ali Baba's Wee Booties/Bootlegerem a Eyelanderem nebo HHHH nebo Nessie's Nine Iron při plném nabití (4 a více useknutých hlav) 235 350
S nesenými Ali Baba's Wee Booties/Bootlegerem a Claidheamh Mòrem 185 275

Rychlost

Ovlivňující faktor Rychlost
Standard 93%
S neseným Scottsman's Skullcutterem 79.33%
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron s jednou useknutou hlavou 100.67%
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron se dvěma useknutými hlavami 108%
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron se třemi useknutými hlavami 115.67%
S neseným EyelanderemHHHH nebo Nessie's Nine Iron při plném nabití (4 a více useknutých hlav) 123%
Běh s Chargin' Targe nebo Splendid Screen 250%
Běh s Chargin' Targe nebo Splendid Screen s neseným Scotsman's Skullcutterem 212.5%

Základní strategie

 

Zbraně

Poznámka: Poškození zbraní je přibližné a uváděné v základních hodnotách, pro upřesnění se podívejte na stránky jednotlivých zbraní.